Apply Through: McDonald’s rekrutuje do pracy za pomocą asystentów głosowych

Apply Through: McDonald’s rekrutuje do pracy za pomocą asystentów głosowych
Rozmowy kwalifikacje są dla Was stresujące? McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł, by stały się one nieco przyjemniejsze dla kandydatów ubiegających się o pracę – rekrutację w popularnej sieci będzie przeprowadzać teraz asystent głosowy. Przynajmniej częściowo.
O autorze
1 min czytania 2019-09-27

Sieć McDonald’s ruszyła z nowym programem zatytułowanym „Apply Through”, w ramach którego do rekrutacji potencjalnych pracowników firma wykorzystuje pracę asystentów głosowych Google Assistant i Alexy Amazona.

Rekrutacja przez system będzie jedynie pierwszą częścią całego procesu – kandydat ubiegający się o pracę w lokalu sieci McDonald’s będzie musiał odpowiedzieć na kilka pytań zadanych przez asystenta głosowego, a następnie wypełnić specjalny formularz, który otrzyma SMS’em. 

Jak tłumaczą przedstawiciele sieci McDonald’s, automatyzacja procesu rekrutacji jest sposobem na dotarcie do młodych ludzi, którzy poszukują pracy na niższym szczeblu.

Co ciekawe, już dwa lata temu marka realizowała podobny program – rekrutowała kandydatów do pracy za pomocą aplikacji Snapchat. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z cyklu niecodziennych kampanii rekrutacyjnych – w marcu br. na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się wyjątkowa seria citylightów Capgemini, która wciągała przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR).