Fińska agencja reklamowa Mirum Helsinki niedawno ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną. By zachęcić nowe osoby do zasilania szeregów firmy, stworzono nietypowe perfumy, które są połączeniem kreatywności, pasji oraz… potu pracowników.
Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, w ten sposób bowiem „zamknięto” w małej buteleczce emocje, które towarzyszą pracownikom w trakcie procesu twórczego – podekscytowanie, radość, chęć do działania.
Zobacz również
Oprócz potu, na zapach „Creative Essence” składają się również nuty jałowca oraz „108 helsińskich cudów natury”.
Agencja Mirum Helsinki będzie wysyłać perfumy do tych, osób które złożą CV i pomyślnie przejdą pierwszy etap rekrutacji.
Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z cyklu niecodziennych kampanii rekrutacyjnych – w marcu br. na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się wyjątkowa seria citylightów Capgemini, która wciągała przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR).