Główną oś kampanii stanowią spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach TVN, Polsat oraz TVP, gdzie Kurczak Sielski prezentowany będzie w ciepłym, rodzinnym kontekście. Emisja zaplanowana jest w terminach 1-20 października oraz 4-17 listopada.
Nowością jest kampania internetowa z elementami humoru i luzu, promująca produkty z linii Kurczaka Sielskiego w krótkich filmach video.
Zobacz również
– Kampania Kurczaka Sielskiego opatrzona hasztagiem #SielskieZycie to dawka humoru i pomysłów na połączenie relaksu i dobrego jedzenia. Poprzez sielski lifestyle przedstawiamy wysokiej jakości wędliny oraz gotowe dania do piekarnika z Kurczaka Sielskiego. Promujemy #SielskieZycie rozumiane jako dystans i czas dla siebie oraz mądre żywieniowe wybory. Dzięki sielskim produktom konsumenci mogą zaoszczędzić czas i przeznaczyć go na odpoczynek w gronie najbliższych – mówi Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob S.A.
Kurczak Sielski zagości tej jesieni w serwisie YouTube przy popularnych treściach, poświęconych tematyce kulinarnej i lifestylowej, a także w portalach WP, Onet oraz Interia. Akcja zostanie dodatkowo wsparta banerami emitowanymi w sieci reklamowej Google.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wspierająca kampania online potrwa od 1 października do 30 listopada br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House oraz agencja GPD.