:beyli to innowacyjne, niewidoczne nakładki ortodontyczne, które prostują zęby szybko i wygodnie. Wykonywane są na podstawie precyzyjnego skanu uzębienia w technologii 3D. Dzięki temu są idealnie dopasowane do zębów, a piękny uśmiech można uzyskać nawet w 15 tygodni.
Strategia komunikacji stworzona przez Tailor Made PR zakłada prowadzenie relacji mediowych oraz działań z influencerami i opiera się na mocnym wykorzystywaniu showroomu marki, w którym podczas konsultacji ze specjalistami :beyli, można poznać markę i otrzymać nakładkę testową.
Zobacz również
– Największym wyzwaniem jest uwiarygodnienie nowoczesnej technologii eliminującej częsty kontakt z ortodontą. Spotkania w showroomie z przedstawicielami mediów oraz liderami opinii, a także współprace z lekarzami pozwolą Polakom uwierzyć, że już nie szyny, druty i zamki klejone do zębów są w stanie wyprostować nasze zęby, ale także lekkie, zupełnie niewidoczne nakładki drukowane na drukarce 3D – mówi Marta Polakow, współwłaściciel Tailor Made PR.
Działania komunikacyjne są prowadzone dwutorowo. Z jednej strony zaplanowano emocjonalną komunikację związaną ze stylem życia, a z drugiej będą prowadzone aktywności z zakresu healthcare.
W ramach prowadzonych działań, agencja zajmuje się wsparciem marki w komunikacji z mediami, prowadzeniem biura prasowego oraz influencer marketingiem. Współpraca obejmuje również pozycjonowanie marki i jej ekspertów w mediach tradycyjnych, jak i nowoczesnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze strony Tailor Made PR za koordynację działań prowadzonych na rzecz klienta odpowiedzialna jest Maria Popielewicz, Account Manager oraz Iga Dąbkowska, Account Executive. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu projektów komunikacyjnych związanych ze stylem życia, zaś dział, który prowadzi działania dla :beyli ma szczególne doświadczenie w segmencie beauty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród klientów agencji znajdują się między innymi takie marki jak Żywiec Zdrój, Tyskie, Lech, Fisher-Price, Luksja i inne.