W ramach umowy sponsoringowej Browar Pilsweizer jako sponsor klubu będzie pojawiał się na bannerach LED przy boisku podczas wszystkich meczów „domowych” Cracovii (mecze te transmitowane są w telewizji) ze swoją marką piwa Pilsvar. Reklamy Pilsvara będą obecne także na stadionie hokejowym na bandach wokół boiska. Zarówno podczas meczów piłkarskich jak i hokejowych, dla kibiców dostępne będzie piwo Cracovia Pilsvar.
Piwo to będzie produkowane i dostępne w dwóch wersjach – sklepowej (4,7%) oraz stadionowej (3,5%).
Zobacz również
– Piwo będzie rozlewane na stadionie i podczas meczów, ale oprócz tego będzie dostępne także w sklepach w Krakowie i Małopolsce. Mamy też nadzieję na szeroką współpracę z hurtowniami, pubami, hotelami. Taki produkt w ofercie gastronomicznej jest wciąż nietypową propozycją. Jestem pewien, że przyciągnie wielu zainteresowanych – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z Browarem Pilsweizer. To firma z bogatą tradycją. Jestem przekonany, że obie strony będą zadowolone. Ważnym elementem umowy jest właśnie powstanie wysokogatunkowego, rzemieślniczego piwa z marką Cracovii – powiedział wiceprezes MKS Cracovia SSA, Jakub Tabisz.
– Tradycja to jedna z najważniejszych wartości jakimi kierujemy się w biznesie. Nie ukrywam, że bogata historia Cracovii idealnie wpisuje się w nasze ideały. Najstarszy browar w Małopolsce wręcz niemal musiał nawiązać współpracę z najstarszym klubem sportowym – dodaje Andrej Chovanec.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Umowa o współpracy między Cracovią i Browarem Pilsweizer została podpisana na 3 lata.
Słuchaj podcastu NowyMarketing