Jej efektem stały się animowane spoty, które można już oglądać w stołecznej komunikacji miejskiej. Krótkie filmiki zwracają uwagę na trudności komunikacyjne, jakie w podróży spotykają osoby na wózkach.
ZTM już od dawna starało się przygotować kampanię promującą dobre praktyki w komunikacji, mając na uwadze problemy podróżnych, którzy mają trudności z korzystaniem z transportu miejskiego. Agencja Cape Morris zdecydowała się pro bono wesprzeć tę inicjatywę. Przygotowała koncept kreatywny, stworzyła scenariusze oraz zajęła się produkcją filmów. Kampania będzie się odbywała pod hasłem „Ustąp, czyli problemy różnych podróżnych”.
Zobacz również
Problemy osób poruszających się na wózkach inwalidzkich to dopiero pierwsza część kampanii. Kolejne będą mówiły o osobach z niepełnosprawnością ruchową, osobach niewidomych i kobietach w ciąży. Dowiemy się też jak bezpiecznie podróżować z dziećmi i wózkiem, dużym bagażem, zwierzętami, czy też rowerem. Wszystkie filmy będą miały formę lekkich animacji, w których krótki tekst przekaże, na co zwracać szczególną uwagę, by podróż przebiegła spokojnie i bezpiecznie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]