1. W marketingu najważniejsze jest…
Obrać właściwy kierunek i używać kompasu. 🙂 Strategia, ale i umiejętność taktycznego implementowania założeń. Ponadto dbałość o spójność działań z wizerunkiem marki, bo w pryncypiach rutyna i konsekwencja są cenniejsze niż kreatywność, natomiast przeciwnie jest w narzędziach. 🙂
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Repozycjonowanie marki w 2012 roku. To kilkuletni projekt strategiczny, który zmienił pozycję rynkową oraz świadomość marki WIŚNIOWSKI.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Bronić założeń rebrandingu w obliczu sprzeciwu sieci dystrybucji. Ostatecznie moje jest na wierzchu. 🙂
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Ten najnowszy, który wzbudza motyle w brzuchu, to realizowany w oparciu o założenia marketingu sensorycznego Salonowe Rewolucje z marką WIŚNIOWSKI i dr Markiem Borowińskim, Shop Doctorem. Projekt zmieni doświadczenie zakupowe klienta w branży budowlanej, która wymaga, delikatnie mówiąc, „ucywilizowania”. Przy okazji stworzyliśmy własny program, który będzie dostępny w portalu YouTube. Czegoś takiego w branży jeszcze nie było.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…
Długofalowe kampanie komunikacyjne marki Volvo. Zazdroszczę spójności, konsekwencji i tak przemyślanej eksploracji kategorii bezpieczeństwo! I nie, nie chodzi już o faktyczne parametry, ale o styl, w jakim zagarnęli tę kategorię.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Wideo jako narzędzie komunikacji wielowymiarowej, w szczególności podcasting jako lekka forma dotarcia na każde urządzenie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Influencer marketing, ze względu na spadającą jakość influencerów, częsty brak profesjonalizmu i pompowane zasięgi ilościowe.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Nadawanie na tych samych falach, dopasowanie agencji do DNA firmy, zrozumienie historii i potrzeb marki, uszanowanie dotychczasowego dorobku oraz dopasowanie do aktualnych oczekiwań marki. To powinna poprzedzać dogłębna analiza sytuacji i potrzeb marki w danym momencie.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Codzienności, obserwacji życia i użytkowników naszych produktów, zrozumienia trendów i potrzeb nowych pokoleń.
10. Moja kampania marzeń…
Cobranding z koncernem samochodowym wyznającym te same wartości co my – bezpieczeństwo, funkcjonalność i design.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
To jest moja wrodzona umiejętność. Jestem marketingowcem z urodzenia, storytelling to moja naturalna predyspozycja. Od dziecka interesowałam się znakami towarowymi, historiami marek, fascynowały mnie znaki graficzne, ich pochodzenie i symbolika. Jestem też strategiem i tworzę plany długofalowe dla rozwoju marek. Do projektów podchodzę holistycznie.