Ceneo.pl po dwóch latach zmieniło koncepcję swojej kampanii reklamowej. W najnowszych spotach w dynamiczny i przejrzysty sposób przypomina użytkownikowi, dlaczego w trakcie zakupów internetowych warto skorzystać z tego serwisu. W reklamie wyróżniono kilka kluczowych funkcji Ceneo.pl. Wśród nich znalazło się m.in. porównywanie cen produktów, dostęp do unikatowych opinii o sprzedawcach i produktach (opinie są wystawiane przez użytkowników już po zakupach). Serwis przypomina, że jest miejscem, gdzie kupujący znajdzie wiele promocji i może wybierać spośród milionów produktów dostępnych w sklepach internetowych.
– Uznaliśmy, że po dwóch latach koncepcja z Zosią została wyczerpana. Nowa kampania to efekt strategii, którą przyjęliśmy dla naszych działań promocyjnych. Chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy młodych osób, którzy są istotną częścią naszej społeczności. Liczymy, że nowa kampania w połączeniu ze sprawdzonymi kanałami komunikacji pozwoli nam zwiększyć liczbę nowych użytkowników – wyjaśnia Dariusz Grabowski dyrektor departamentu rozwoju produktu.
Zobacz również
Ceneo.pl przygotowując nową kampanię reklamową, stworzyło też spoty, które będą nawiązywały do takich akcji jak Black Friday czy organizowanej przez serwis własnej akcji – Dzień Darmowej Wysyłki. Nowe spoty będzie można zobaczyć głównie w mediach społecznościowych, sieciach kin (Helios i Multikino) i serwisach VOD. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 6-sekundowa wersja.
Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Upside, która została wybrana przez Ceneo.pl w ramach zamkniętego przetargu.
Serwis Ceneo.pl działania promocyjne będzie realizował do 26 grudnia. Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl od 11 października można oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing