ESL to światowy lider branży esportu. Polski oddział firmy zajmuje się zarówno organizacją profesjonalnych rozgrywek esportowych, których perłą w koronie są takie turnieje jak Intel Extreme Masters w Katowicach czy ESL Mistrzostwa Polski, jak również produkcją własnych formatów esportowych, tworzonych zarówno na potrzeby rynku lokalnego, jak i dla globalnego widza. Transmisje ESL oglądają setki milionów kibiców z całego świata.
– Esport ciągle się rozwija, nigdy nie stoi w miejscu, a ESL jako lider branży jest w ciągłym procesie wyznaczania trendów, tworzenia czegoś nowego i dostarczania niezmiennie wysokiej jakości rozrywki. Naszym celem jest dostarczanie jak najlepszych emocji graczom oraz fanom biorącym udział w naszych wydarzeniach zarówno na miejscu, jak i przed odbiornikami na całym świecie. W związku z tym przyszedł czas na zmiany w naszej strukturze komunikacyjnej. Z radością rozpoczynamy współpracę w zakresie PR z agencją d*fusion communication. W tym miejscu chcemy podziękować agencji Mindspot Communication za wiele lat udanej i owocnej współpracy – mówi Adrian Kostrzębski, dyrektor do spraw Rozwoju Regionalnego.
Zobacz również
– Esport jest dziś prawdopodobnie najbardziej emocjonującym sektorem całej branży technologicznej i kluczem do zrozumienia rozrywki w cyfrowym świecie. Zmagania esportowców śledzi publiczność liczona w setkach milionów fanów, praktycznie w każdym zakątku globu. W Polsce liczba stałych widzów rozgrywek esportowych to już ponad milion osób, a okazjonalnych widzów jest u nas ponad 6 mln. To czyni nasz kraj jednym z najważniejszych rynków esportowych w całej Europie. Dla nas, jako firmy doradczej działającej w obszarze nowych technologii, esport staje się jedną z kluczowych branż, wokół których budujemy nasze kompetencje, a prowadzenie komunikacji do tak zaangażowanej i licznej grupy odbiorców stanowi fantastyczne wyzwanie. Tym bardziej cieszymy się na współpracę z polskim oddziałem firmy ESL, która jest globalnym liderem w tej dziedzinie – mówi Kamil Kozłowski, partner zarządzający w d*fusion communication.
Do zadań agencji d*fusion communication należało będzie prowadzenie biura prasowego firmy, opracowanie strategii PR, media relations oraz rekomendowanie i koordynacja kreatywnych aktywacji promujących ESL w mediach. Działania dla nowego klienta prowadził będzie dwuosobowy zespół konsultantów.
Agencja d*fusion communication przywitała nowego klienta 30-sekundowym spotem video, opublikowanym w mediach społecznościowych agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing