Duet Bisz i Radex piosenką promują tegoroczną kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury

Duet Bisz i Radex piosenką promują tegoroczną kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury
Ruszyła nowa edycja kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury, której celem jest m.in. propagowanie poprawnego posługiwania się językiem polskim. Tym razem w akcję włączył się duet Bisz i Radex, który stworzył utwór zatytułowany „Pokaż mi język”.
O autorze
0 min czytania 2019-10-15

Kampania Narodowego Centrum Kultury „Ojczysty – dodaj do ulubionych” prowadzona jest od 2012 roku. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej i popularyzowanie poprawnego posługiwania się językiem polskim.

Do tegorocznej edycji akcji włączył się duet Bisz i Radex, który z tej okazji stworzył specjalny utwór zatytułowany „Pokaż mi język” – pomysł na piosenkę zrodził się „z potrzeby zachęcenia odbiorców do używania języka w odpowiedzialny sposób i z szacunkiem dla drugiego człowieka”. 

PS

Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę, zaprezentowała raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2018 r. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Dziesiątki napisanych informacji prasowych, postów w mediach społecznościowych, przemówień na konferencjach… jednak czy aby na pewno zawsze posługujemy się językiem poprawnie? Jakie błędy można najczęściej napotkać w świecie PR-u i marketingu?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się