Grzegorz Roszkowski, został przyjęty na stanowisko account directora. Z branżą mediową związany od 17 lat. Swoje doświadczenie zdobył głównie w sieciowych domach mediowych, pełniąc ostatnio funkcję Senior Strategy Managera w K2 Precise a wcześniej account directora w Starcomie. Pracował dla klientów z całego spektrum branż, zarówno dla globalnych korporacji, jak i lokalnych graczy, m.in. Lotos, Warta, Intermarche, Samsung, Domino’s Pizza czy SuperDrob.
Kolejny ekspert to Michał Ozimek, przyjęty na stanowisko media managera. W branży mediowej pracuje od 25 lat. Przez 12 lat związany z Polsat Media Biuro Reklamy, a ostatnio zatrudniony jako Senior Strategy Manager w firmie AdPrime specjalizującej się w digital marketingu.
Zobacz również
Do zespołu dołączyła też Karolina Ławnik na stanowisko media assistent, wcześniej nie związana z branżą mediową ale z kilkuletnim doświadczeniem z działów administracji i finansów min. Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego oraz firmy Trescon.