Too Good To Go stawia czoła wyzwaniu ograniczania marnowania żywności. W Polsce aplikacja spotkała się z niezwykle ciepłym przyjęciem. W tygodniu startu stała się piątą najpopularniejszą aplikacją w kategorii „żywność i napoje” zarówno w Google Play, jak i AppStore. Od teraz kawiarnie Starbucks dołączają do walki z wyrzucaniem jedzenia. W aplikacji dostępne będą Pyszne Paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia produktami, w atrakcyjnych cenach. Akcja startuje w Warszawie i Krakowie, a wkrótce będą w niej brały udział wszystkie kawiarnie Starbucks w Polsce. Jeszcze w październiku do programu dołączy również marka Pizza Hut.
Zobacz również
– Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju – komentuje Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR manager w AmRest.
– Mamy misję, by wyeliminować zjawisko marnowania jedzenia na całym świecie, a partnerstwo z AmRest z pewnością pomoże nam ją wypełniać. Cieszymy się, że lider europejskiego rynku restauracyjnego dołącza do naszej walki i włącza w nią swoich klientów. Z kolei użytkownicy Too Good To Go z pewnością się ucieszą, że produkty dobrze znanych i lubianych marek będą dostępne w naszej aplikacji – powiedział Kuba Walasek, country manager Too Good To Go.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]