Po sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezetowana podczas wydarzeń branżowych.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Zobacz również
Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.
Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:
- zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
- projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.
W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów – mówi Arkadiusz Chłopik, dyrektor marketingu Antalis w Regionie CSE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.
Kto zasiądzie w jury?
Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści – autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:
- ACCOR: Fernand Benmouffek, design director – Francja
- FESPA: Graeme Richardson-Locke, technical support manager – UK
- HP: Paula Caramasu, EMEA marketing manager – Hiszpania
- IWG GROUP: Christophe Burckart, country manager France & Monaco – Francja
- PECLERS: Karin Schmitz, business development director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
- SAGUEZ PARTNERS: Yann Mignot, design director associate – Francja
- ANTALIS: Agnes Lafarge, international marketing manager Visual Communication – Francja
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie uzyska najwięcej polubień, otrzyma nagrodę specjalną.
Kto wspiera konkurs?
Wśród partnerów medialnych znalazły się znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.
Partnerem merytorycznym konkursu zostało Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, którego misją jest wspieranie architektów wnętrz, promowanie ich wybitnych osiągnięć także poprzez organizację prestiżowych konkursów oraz edukacja i wymiana doświadczeń zawodowych.