PPF Hasco-Lek S.A. w wyniku przetargu wybiera Serviceplan Health

14 października br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.
O autorze
0 min czytania 2019-10-18

W ramach portfolio marki Valused  znajduje się lek bez recepty na uspokojenie Valused i nasenny Valused Noc Plus. Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.

Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł, a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One. Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj