Już niemal od roku w kolejnych odcinkach vloga JYSK Polska pracownicy pokazują, jak firma działa na co dzień, jak wygląda praca w niej, a także na jakie wsparcie mogą liczyć podejmując inicjatywy społeczne czy rozwijając własne pasje.
– Postawiliśmy na autentyczność, gdyż jesteśmy głęboko przekonani, iż tylko w ten sposób uda nam się dotrzeć do młodych osób, dla których praca w JYSK może stać się świetnym początkiem kariery zawodowej. W naszym vlogu pokazujemy życie firmy takim, jakie jest naprawdę. Bazujemy na osobistych doświadczeniach pracowników i ich realnym zaangażowaniu, dzięki czemu tworzymy w pełni wiarygodny przekaz. Pokazujemy, że JYSK Polska to nowoczesny pracodawca, działający w oparciu o takie wartości jak współpraca i autonomia pracowników, jak również w zgodzie ze skandynawskim duchem firmy. Nasz vlog odpowiada na wiele pytań czy wątpliwości, jakie mogą mieć osoby rozważające pracę w JYSK – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor ds. PR i Komunikacji w JYSK Polska.
Zobacz również
Jednym z obszarów takich pytań dla kobiet jest z pewnością powrót do pracy po urlopie macierzyńskim bądź wychowawczym. Bohaterką najnowszego odcinka vloga jest Magdalena Lilla-Toczek, Kierownik sklepu JYSK w Galerii Rumia i matka trójki małych dzieci. Magdalena opowiada, jak bez żadnych komplikacji wróciła na kierownicze stanowisko po pięcioletnim urlopie wychowawczym. Pokazuje również, jak na co dzień udaje jej się dbać o tzw. „work-life balance”. O podjęciu pracy w JYSK po dłuższej przerwie w aktywności zawodowej, spowodowanej opieką nad małym dzieckiem, opowiada również Edyta, pracująca na stanowisku sprzedawcy.
Jak wyglądają formalne aspekty urlopu macierzyńskiego i wychowawczego w JYSK Polska? W nowym odcinku vloga przedstawia je Agnieszka Rząca, HR Business Partner w JYSK Polska, a prywatnie mama półtorarocznej Zosi. To między innymi utrzymanie wszelkich świadczeń socjalnych, a po powrocie z urlopu – nie tylko stanowisko pracy, ale i pakiet szkoleń, które ułatwiają wdrożenie się po dłuższej, nawet kilkuletniej nieobecności.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell