Działania komunikacyjne podjęte przez Unilever Polska oraz Tailor Made PR mają na celu promocję nowych produktów marki oraz zwiększnie świadomości Polaków w zakresie wartości odżywczych kasz. Najnowsza seria dań jest w 100% naturalna, odpowiednia dla wegetarian, oraz różnorodna. Dzięki Kaszy pełnej smaku Knorr dania są zawsze smaczne, szybki i zdrowe.
W ramach działań na Instagramie, do kulinarnej podróży agencja Tailor Made PR zaprosiła kilkudziesięciu influencerów oraz 4 ambasadorki projektu: aktorki Olgę Frycz, Monikę Mrozowską, Agnieszkę Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlanę Ovsyanking. Każda z osób otrzymała przygotowaną przez agencję przesyłkę pełną witamin i smaku. W skrzyniach dostarczanych przez kurierów ubranych w farmerskim stylu, oprócz różnorodnych produktów z linii Kasz pełnych smaku Knorr, można było znaleźć świeże, naturalne, zdrowe warzywa i zioła. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.
Zobacz również
– Planując działania komunikacyjne dla naszego Klienta poszukiwaliśmy rozwiązań podobnych do kasz – prostych, ale efektywnych w swoim działaniu. Nasza ekspertyza łącząca kompetencje PR-owe z mediowymi w obszarze influencer marketingu była tutaj nieoceniona. Efektem tej pracy był dobór osób do kampanii, które były wiarygodne w swoim przekazie, pasujące stylem życia do produktu, a zarazem zapewniały nam dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców na odpowiednim poziomie – mówi Edwin Zasada, strategy director Tailor Made PR.
Ostatnim punktem kampanii jest instagramowy konkurs, w którym do zadań użytkowników należy przedstawienie w formie zdjęciowej swojej wersji potrawy na bazie kasz Knorr oraz uzasadnienie, za co lubią produkt. Do wygrania są m. in. 4 zestawy Kasz pełnych smaku Knorr oraz bony do sklepu z akcesoriami kuchennymi.
Ze strony Tailor Made PR za koordynację prowadzonych działań na rzecz klienta odpowiada Dominika Zioło, client service director oraz Paula Myśliwiec, social media specialist.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing