– Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak konkurs KTR, Young Creatives Cannes i Eurobest, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji. Do zarządu może zgłosić się każdy, kto był kiedykolwiek jurorem KTR, wypełniając formularz na stronie ktr.org.pl – powiedział Maciej Waligóra, z DDB Warszawa i przewodniczący zarządu KTR.
Ze zgłoszonych kandydatów i kandydatek dotychczasowy Zarząd KTR wybierze 5 osób, które dołączą do 5 osób z obecnego Zarządu i razem stworzą nowe, 10-osobowe grono kierujące Klubem. Kadencja odnowionego Zarządu będzie trwać 3 lata, po których nastąpią ponowne wybory. Dla Członków Klubu ważne jest, by Zarząd był zrównoważony, jeśli chodzi o płeć, wiek, zajmowane stanowiska, wielkość agencji, firmy lub organizacji. Takie same szanse w wyborach będą mieć freelancerzy i twórcy, którzy nie pracują w agencjach. Liczyć się będą m.in. doświadczenie, zaangażowanie w budowę środowiska oraz stała i wyrazista obecność na polskim rynku reklamowym.
Zobacz również
Obecnie w zarządzie KTR pracują:
- Maciej Waligóra DDB Warszawa (przewodniczący zarządu)
- Przemek Bogdanowicz 2012 Agency
- Wojtek Dagiel Lvov
- Marta Frączek Saatchi&Saatchi IS
- Agnieszka Klimczak FCB Bridge2Fun
- Michał Nowosielski BigThinski
- Kuba Kamiński Brain
- Jacek Pawlak Tenpawlak & CO.
- Bartek Rams Heart & Brain
- Kuba Sagan Feeders Agency