1. W marketingu najważniejsze jest…
…totalne myślenie, czyli zrozumienie klienta oraz zrozumienie celów biznesowych. Jako wynik uszycie takiej strategii oraz działań, które są odpowiedzią na powyższe.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
To szukanie innowacyjnych idei na wdrażanie kampanii, wyróżnianie się. W 2013 r. mieliśmy claim „to co najlepsze od Sony w smartfonie” i przełożyliśmy to na akcję „to co najlepsze mam po mojej mamie” i „to co najlepsze mam po moim tacie”… szykując wyprawki do szpitali dla rodzin.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Wprowadzanie nowych serwisów Sony Ericssona „music” oraz „movies”, zanim zaczęła się era Spotify i Netflixa, a klienci nie byli na to gotowi. Na rynkach globalnych.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Odbudowanie lojalności klientów do marki Sony Xperia w 2015 roku w ciągu pół roku dzięki fajnym działaniom prokonsumenckim: specjalnej ofercie, rozwijaniu contentu angażującego klientów.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…
Kampanie z pogranicza emocji społecznych i działań komercyjnych, czyli „Dove, prawdziwe piękno jest w Tobie”, „Allegro na święta”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Boom mediów społecznościowych i marzenie pokolenia Z, aby być youtuberami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane to…
Skupianie się na krótkoterminowych promocjach jako strategii marketingowej.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Zaangażowanie agencji w markę, tak aby agencja była przedłużeniem działu marketingu, a nie oddzielnym bytem.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Ze wszystkiego. Od paru lat najmocniejszym bodźcem dla mojej kreatywności jest czas spędzony z synkiem, spacery z psem, podróże, joga… i Dzień Dobry TVN.
10. Moja kampania marzeń…
Jest jeszcze przede mną.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Uwielbiam tworzyć coś, co ma znaczenie.
O rozmówczyni:
Agnieszka Jaśkiewicz
Praktyk marketingowy z pełnoletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w nowych technologiach: Idea, Orange, Play, Sony Ericcson/Sony Mobile oraz Sony. Uwielbia tworzyć i wymyślać, dlatego też ukończyła kurs trenerski, aby wspierać kreatywność zespołową. Inspiruje ją wszystko – uwielbia podróże, wycieczki rowerowe, spacery i jogę.