Jak brzmi kreatywność? Cykl podcastów „Imagination Roars” na Storytel

Czy o polskiej reklamie słychać już na całym świecie? Czy można kreatywnie... czytać? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzi będą szukać m.in. aktor Borys Szyc, Bartłomiej Czarkowski, dyrektor programowy w newonce.media czy Marta Niemira, CEO agencji Słucham, w cyklu podcastów „Imagination Roars”.
O autorze
1 min czytania 2019-10-29

Imagination Day oraz Storytel wspólnie oddali głos kreatywności i zaprosili do rozmowy niezwykle inspirujących gości. W sześciu odcinkach cyklu przygotowanego specjalnie z okazji Imagination Day 2019, goście podcastu opowiedzą o tym, jak wykorzystują wyobraźnię w reklamie, biznesie, sztuce i na co dzień. Jak ją pobudzają? Gdzie szukają kreatywnej inspiracji? W czasie rozmów poruszonych zostanie wiele ciekawych zagadnień związanych z przyszłością kultury czy rozwojem audio. Młodzi ilustratorzy opowiedzą o swoich pierwszych artystycznych doświadczeniach, a kreatywni – nagrodzeni w tym roku na Festiwalu Kreatywności w Cannes – podzielą się swoim przepisem na międzynarodowy sukces.

Podcasty „Imagination Roars” prowadzi Maciej Sawicki, gospodarz konferencji Imagination Day. Kolejne odcinki będą miały premierę w aplikacji co wtorek, aż do 3 grudnia.

Lista odcinków „Imagination Roars”:

  1. ODCINEK 1: Borys Szyc – Czy można kreatywnie… czytać?
  2. ODCINEK 2: Bartłomiej Czarkowski, dyrketor programowy w newonce.radio – newonce.media? Jak rozkręcić najbardziej kreatywne radio w Polsce?
  3. ODCINEK 3: Marta Niemira, CEO agencji Słucham, Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska – Czy sam dźwięk może sprzedawać?
  4. ODCINEK 4: „Zavka” Katarzyna Zawadka, ilustratorka i autorka komiksów, Michał Loba, ilustrator – Co słychać u najzdolniejszych ilustratorów młodego pokolenia?
  5. ODCINEK 5: Adriana Hochmańska, Kaja Dobrzańska, Team Kreatywny agencja 2012, Maciej Kozina, associate creative director, VML&YR, Bartłomiej Walczuk, creative director, 180heartbeats + JUNG v. MATT – Czy o polskiej kreatywności słychać już na całym świecie?
  6. ODCINEK 6: Adam Burzyński, współwłaściciel Ztudia i Burzy, realizator dźwięku, Agnieszka Matysiak, lektorka, koordynatorka castingów lektorskich, reżyserka nagrań oraz Krzysztof Banaszyk, lektor, aktor – Jak brzmi polska reklama?

Z okazji premiery podcastu „Imagination Roars” oraz w ramach współpracy z konferencją Imaginatin Day, Storytel ma dla nowych użytkowników aż 30 dni darmowego dostępu do całej aplikacji. Wystarczy zarejestrować się przez dedykowany formularz na stronie www.storytel.pl/imaginationday, by zyskać aż miesiąc bezpłatnego dostępu do całej platformy z rozrywką audio, w tym podcastu o kreatywności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj