W związku z intensywnym rozwojem nowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło kampanię internetową promującą usługę – Ezakupy.
Dwa spoty: „Mama” i „Kibice”, przygotowane odpowiednio z myślą o kobietach i mężczyznach, prezentują zabawne perypetie dostawcy doręczającego sprawunki. Filmy obejrzeć można na kanale You Tube. Kampania ma na celu zarówno popularyzację usługi zakupów online w Tesco, jak i stworzenie wizerunku dostawcy Tesco – pomocnego, z poczuciem humoru, który potrafi się odnaleźć w różnych sytuacjach, które spotkać mogą go u klienta.
Zobacz również
Usługę zakupów internetowych sieć wprowadziła w 2012 roku. Na dzień dzisiejszy usługa dostępna jest w 14 sklepach i obejmuje obszar 9 miast.
Emisja spotów w miesiącu kwietniu wsparta będzie kampanią pre-rollową. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa WE CAN z Krakowa, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Codemedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing