Dostawca Tesco dzwoni do drzwi, a tu… – promocja Ezakupów Tesco

Tesco Polska rozpoczęło nową kampanię internetową promującą usługę - Ezakupy. Dwa spoty prezentujące zabawne perypetie dostawcy doręczającego sprawunki obejrzeć można na kanale YouTube.
O autorze
1 min czytania 2013-04-05

W związku z intensywnym rozwojem nowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło kampanię internetową promującą usługę – Ezakupy.

Dwa spoty: „Mama” i „Kibice”, przygotowane odpowiednio z myślą o kobietach i mężczyznach, prezentują zabawne perypetie dostawcy doręczającego sprawunki. Filmy obejrzeć można na kanale You Tube. Kampania ma na celu zarówno popularyzację usługi zakupów online w Tesco, jak i stworzenie wizerunku dostawcy Tesco – pomocnego, z poczuciem humoru, który potrafi się odnaleźć w różnych sytuacjach, które spotkać mogą go u klienta.


Usługę zakupów internetowych sieć wprowadziła w 2012 roku. Na dzień dzisiejszy usługa dostępna jest w 14 sklepach i obejmuje obszar 9 miast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Emisja spotów w miesiącu kwietniu wsparta będzie kampanią pre-rollową. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa WE CAN z Krakowa, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Codemedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing