PKO Bank Polski z czterema statuetkami w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2019

Cztery pierwsze miejsca w kategorii wydawnictw elektronicznych w Konkursie Biuletynów Firmowych zajęły projekty PKO Banku Polskiego. Bankomania.pkobp.pl oraz Stolatpkobp.pl to najlepsze zewnętrzne portale firmowe 2019 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-11-04

Eksperci z branży wydawniczej najwyżej ocenili także bankowy projekt promujący sztukę, czyli cykl wideo filmów inspirowanych dziełami z Kolekcji PKO Banku Polskiego „Sztuka to wartość” oraz skierowany do pracowników projekt komunikacji Transformacji Cyfrowej „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”. 

Konkurs Biuletynów Firmowych jest najstarszym i najważniejszym wydarzeniem tego typu w branży custom publishing w Polsce, organizowanym nieprzerwanie od 19 lat.

Portal Bankomania.pl, nagrodzona w kategorii biuletyn zewnętrzny jest codziennym źródłem informacji i porad eksperckich na tematy finansowe. Teksty do serwisu pisane są lekkim i zrozumiałym językiem, a zagadnienia przedstawiane obrazowo, w oparciu o życiowe przykłady. Celem projektu jest edukacja finansowa na najwyższym poziomie i rozwijanie wiedzy na temat produktów bankowych w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Do współtworzenia treści Bank zaprosił blogerów-ekspertów w dziedzinach gospodarowania finansami, oszczędzania oraz nowych technologii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Sztuka to wartość” to cykl krótkich filmów inspirowanych dziełami z kolekcji sztuki współczesnej PKO Banku Polskiego. 30-sekundowe filmy są artystycznymi impresjami na temat wybranych prac autorstwa wybitnych współczesnych artystów. Filmy prezentowane były podczas wystawy „Sztuka to wartość. Z kolekcji PKO Banku Polskiego” zorganizowanej z okazji jubileuszu 100-lecia Banku w Muzeum Narodowym w Warszawie, są także dostępne w internecie. 

„Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP” prezentuje symbole przeszłości i przyszłości obrazujące śmiałe decyzje i przełomowe dokonania. W skrócie prezentuje stuletnią historię PKO Banku Polskiego, która ściśle przeplata się z historią Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca” to projekt komunikacji wewnętrznej związany z wdrożeniem przez PKO Bank Polski Transformacji Cyfrowej, zmianą kultury organizacyjnej i wprowadzeniem w Nowy Model Pracy, oparty o zwinne metody zarządzania projektami. W ramach działań edukacyjnych Bank organizuje szkolenia, warsztaty, meet-upy zewnętrzne i wewnętrzne, Akademię Zwinności oraz Dni Otwarte Transformacji Cyfrowej. 

Dzięki temu, mimo dużej dynamiki zmiany i znacznego zakresu objęcia pracowników Nowym Modelem Pracy w krótkim czasie, są oni przychylnie nastawieni do nowej kultury organizacyjnej. PKO Bank Polski od prawie dwóch lat stosuje metodyki zwinne, realizując projekty Transformacji Cyfrowej. W Nowym Modelu Pracy funkcjonuje 14 zwinnych Formacji, które sprawnie dostarczają innowacyjne produkty.