Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów pracują jako team kreatywny od 6 lat, a z Cut The Mustard związani są od 2017 r. Mają na swoim koncie ponad 30 nagród kreatywnych, w tym KTR, MIXX i Effie. Michał Oleksów jest również dwukrotnym zwycięzcą konkursu Young Creatives.
Jako associate creative directors będą współzarządzać działem kreacji, odpowiadać za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji przygotowywanych przez agencję.
Zobacz również
Od października za rozwój biznesu agencji, jako head of business development, odpowiedzialna jest Anna Kwiatkowska, która przez ostatnich 10 lat pracowała w dziale client service m.in. w Saatchi&Saatchi, 180 heartbeats + Jung v. Matt oraz VMLY&R. Pracowała między innymi dla takich klientów jak: EB, Żywiec, Orange, Credit Agricole, Microsoft, adidas, Unilever.
Kolejny wzmocnieniem agencji jest Małgorzata Adamczyk, która od września pełni funkcję senior strategy consultant. W swoim 11-letnim doświadczeniu pracy zarówno w agencjach sieciowych, jak i lokalnych realizowała strategie kampanii m.in dla: Nike, Danone, Grupa Żywiec, Maspex, Johnson&Johnson, McDonald’s, Raiffeisen Polbank, Millennium Bank.
Małgorzata Adamczyk była odpowiedzialna za strategię, a Anna Kwiatkowska współprowadziła kampanię Ostatni Twój Weekend, która otrzymała Titanium Lion i Grand Prix Glass w Cannes Lions 2019.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing