Celem akcji skierowanej do kobiet w każdym wieku i prowadzonej pod hasłem „Oh my Gold!” jest zwiększenie świadomości dotyczącej różnych potrzeb włosów i odpowiedniego ich odżywienia.
– Według badań jedynie 50% kobiet w Polsce stosuje odżywki, których zadaniem jest głębokie nawilżanie, wygładzanie i odżywianie zniszczonych włosów. Celem kampanii „Oh my Gold!” jest edukacja dotycząca sposobu działania odżywek i dobierania ich rodzaju do danego typu włosów. Jest to kolejny element prowadzonej od zeszłego roku komunikacji „#Power of hair” opartej na założeniu, że piękne włosy są atrybutem piękna, który ma największy wpływ na nasze samopoczucie. Edukując konsumentki checemy zapewnić im przed lustrem więcej momentów typu „Oh My Gold!” i podnieść poziom ich samopoczucia – mówi Victoria Kulpanowska, Hair Care I Associate brand manager Pantene CE w Procter&Gamble.
Zobacz również
Komunikację wspierają 4 różne ambasadorki: Lidia Popiel, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska oraz Natalia Kukulska, które pojawią się we wszystkich materiałach reklamowych.
Każda z ambasadorek reprezentuje inny typ włosów, a co za tym idzie, różne potrzeby ich dotyczące. Działania obejmą telewizję, digital, prasę oraz kanały social mediowe ambasadorek.
Dom mediowy MediaCom zajął się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii oraz negocjacjami kontraktów ambasadorskich. Kreację na potrzeby kampanii opracowała agencja reklamowa Grey Poland.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Oh my Gold!” jest kolejną odsłoną działań reklamowych marki Pantene, które potrwają do czerwca 2020 r. Poprzednia prowadzona pod hasłem „Great Hair Day” miała miejsce od lipca do września i wspierała wprowadzenie nowej linii kosmetyków premium z kolekcji Pantene Hair Biology, w której znaleźć można m.in. specjalne szampony, odżywki i kuracje. Każdy z produktów zawiera mieszankę składników inspirowanych pielęgnacją skóry, które zapewniają równowagę i regenerują różne rodzaje włosów w różnych fazach naszego życia. Produkty są dostosowane do potrzeb włosów kobiet od 15 roku życia wzwyż. Linia Hair Biology została również wzbogacona o fioletowy szampon Grey & Glowing dedykowany do potrzeb siwych włosów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing