Za pośrednictwem aplikacji mobilnej CityFit klubowicze mogą m.in. zarządzać swoim członkostwem oraz zapisywać się na zajęcia fitness i trening personalny. Umożliwia ona również zakup produktów dodatkowych, takich jak pakiet akcesoriów treningowych Starter Pack czy cegiełka charytatywna. W kolejnym etapie aplikacja wzbogacona zostanie o funkcje umożliwiające zakup karnetu.
Elementem aplikacji jest oparty na idei grywalizacji program lojalnościowy FitFighters. Biorąc udział w wyzwaniach sportowych klubowicze zdobywają CityFitCoiny, uprawniające m.in. do rabatów na członkostwo w klubie. Równolegle ich konta wzbogacają się o kolejne punkty przy atrybutach: siła, morale, wytrzymałość i szybkość. Zdobycie odpowiedniej ilości punktów kieruje użytkownika na kolejny poziom treningowy. Nazwy poziomów nawiązują do zwierząt i są to odpowiednio: dla kobiet – Wiewiórka, Gazela, Pantera; dla mężczyzn – Zając, Dzik, Byk.
Zobacz również
Zadania dla użytkowników zostały zaplanowane tak, by z jednej strony motywować do treningów, z drugiej – integrować i budować społeczność w klubie. Program posiada również moduł Member Get Member, w którym klubowicze mogą przekazywać zniżki i odbierać premie za polecanie CityFit swoim znajomym. Wśród bonusów dostępnych w aplikacji znajdują się m.in. gadżety CityFit, zniżki na karnety, a także kupony rabatowe do sklepów znanych marek.
– FitFighters jest pierwszym tego typu narzędziem w branży fitness w Polsce: oparty na grywalizacji program lojalnościowy zamknięty w nowoczesnej aplikacji. To kolejna nowość – obok m.in. nowej strony internetowej – którą wprowadziliśmy w tym roku, aby ułatwić, usprawnić i uprzyjemnić naszym klubowiczom korzystanie z oferty CityFit. Chcemy być pionierem w zakresie wdrożeń nowatorskich rozwiązań digitalowych, dlatego konsekwentnie śledzimy światowe trendy i dostosowujemy je do realiów naszego rynku – mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.
Kampania
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wdrożenie aplikacji wsparte zostało kampanią skierowaną do aktywnych klubowiczów CityFit. W klubach pojawiły się materiały drukowane (standy, voblery, naklejki), które kontekstowo informują o dostępnych funkcjonalnościach. Komunikacja prowadzona jest również na ramkach elektronicznych i social mediach. Dodatkowo w radiowęzłach emitowane są spoty, opisujące zwyczaje zwierząt występujących w programie lojalnościowym. Głosu do nich użyczyła Krystyna Czubówna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aplikacja CityFit dostępna jest w Google Play oraz App Store. W planach sieci jest jej dalsze rozwijanie i uzupełnianie o nowe funkcjonalności.
– Każdy z modułów aplikacji będziemy rozwijali równolegle, zaskakując klientów zarówno nowymi produktami, jak i angażującymi elementami grywalizacji. Naszą aspiracją jest stworzenie aplikacji mogącej moderować proces „podróży klubowicza” na różnych punktach styku z marką CityFit, wzbogacając jego doświadczenia, budując treningową świadomość oraz wspierając konsekwencję w realizacji indywidualnych celów. – mówi Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.
CityFit to największa polska sieć klubów fitness czynnych 24h/7. Obecnie klubowicze korzystają z 23 klubów w 15 miastach Polski. W planach są kolejne otwarcia.