Biurowy #GretaThunbergChallenge, czyli jak pracownicy ograniczają zużycie plastiku

Biurowy #GretaThunbergChallenge, czyli jak pracownicy ograniczają zużycie plastiku
Na Twitterze furorę robi tzw. biurowy challenge z Gretą Thunberg – w ramach akcji obok plastikowych sztućców i kubków ustawiane są zdjęcia młodej aktywistki, które mają zmusić pracowników do dwukrotnego zastanowienia się nad użyciem tych jednorazowych przedmiotów.
O autorze
1 min czytania 2019-11-14

Greta Thunberg to niewątpliwie głos młodego pokolenia, które nie jest obojętne na kwestie związane z ochroną naszego środowiska. Młoda aktywistka niedawno wzbudziła jeszcze większe zainteresowanie swoją osobą przez emocjonalne wystąpienie podczas szczytu klimatycznego ONZ – w swoim przemówieniu Szwedka zwracała się bezpośrednio do światowych liderów słowami „Jak śmiesz” i wytykała im brak jakichkolwiek działań, które mogłyby zapobiec m.in. globalnemu ociepleniu. 

Zainspirowani jej osobą pracownicy pewnej izraelskiej firmy postanowili zapoczątkować w swoim biurze tzw. #GretaThunbergChallenge – w jego ramach tuż obok plastikowych sztućców i kubków pojawiły się zdjęcia młodej aktywistki, które mają za zadanie zmusić pracowników do dwukrotnego zastanowienia się nad użyciem tych jednorazowych przedmiotów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia złowrogo spoglądającej na plastikowe naczynia aktywistki viralowo podbiły Twittera, zachęcając tym samym inne firmy do podjęcia się wyzwania. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: twitter.com/AllisonKSommer

PS

W sierpniu br. francuskie media społecznościowe podbiła akcja #FillTheBottle, która polegała na zbieraniu do butelki znajdujących się w przestrzeni publicznej niedopałków. Inicjatywa miała też na celu zwrócenie uwagi na problem odpadów zanieczyszczających nasze środowisko.