W bieżącym sezonie, w wybranych sklepach Solar, zostały zaaranżowane nowoczesne witryny, które natychmiast zwracają uwagę odwiedzających galerie, przyciągają nowych klientów oraz wszystkie osoby, dla których walory estetyczne są nieodłącznymi elementami podczas zakupów.
Do prezentacji ubrań marka wybrała podwieszane ekspozytory, czyli eleganckie i dopracowane w szczegółach torsy oraz dłonie manekinów. Niestandardowa koncepcja, dotychczas niespotykana w aranżacji witryn, daje wiele możliwości indywidualnego kreowania charakteru stylizacji. Na tak precyzyjnie wykonanych elementach marka prezentuje ubrania z aktualnej kolekcji, dodatkowo podkreślając ich wszechstronność – pod względem łączenia printów, struktur, tkanin i dzianin.
Zobacz również
Wykorzystana w ekspozycji kolorystyka jest stonowana, utrzymana w neutralnej palecie barw, by na pierwszym planie zaakcentować mocne kolory zastosowane w bieżącej kolekcji. W celu uzyskania świeżego i awangardowego wyglądu, wykorzystano również złoto, które zdobi podwieszane elementy ekspozycji. Minimalistyczna stylistyka witryny nie tylko podkreśla walory produktów, ale również charakter marki, jej przejrzystą i spójną komunikację. Nowy koncept marki Solar inspiruje, emanuje kreatywną energią, a także łączy w sobie modę, design oraz sztukę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Realizacja innowacyjnego projektu witryn pojawiła się już w wybranych galeriach handlowych, do których należą: Posnania oraz Plaza w Poznaniu, Galeria Młociny w Warszawie, Forum i Galeria Bałtycka w Gdańsku, a także Galeria Krakowska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing