TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Targi Sztuki Dostępnej jesień 2019 – święto sztuki dla każdego

16-17 listopada 2019 roku miała miejsce jesienna edycja Targów Sztuki Dostępnej. Po raz kolejny okazało się, że Polacy chcą i lubią kupować dzieła sztuki. Muszą jedynie mieć do tego odpowiednie warunki.
O autorze
1 min czytania 2019-11-21

Do budynku „BABKA do wynajęcia” przy ul. Młocińskiej 5/7 w Warszawie już po raz drugi w tym roku przybyli liczni amatorzy sztuki współczesnej. Tysiące osób zainteresowanych kupowaniem dzieł sztuki, zgromadzonych w jednym miejscu i czasie – to nieczęste zjawisko w naszym kraju. W ostatnią sobotę i niedzielę tłumy klientów zmierzały do kas po bilety wstępu na Targi, a do punktu profesjonalnego i bezpłatnego pakowania prac (prowadzonego przez Universal Express) ustawiały się długie kolejki. W ciągu dwóch dni kupiono i zapakowano kilkaset dzieł sztuki, a wszystko to w atmosferze radosnego „święta sztuki”.

W porównaniu z pierwszą, druga edycja Targów zorganizowana została z większym rozmachem. W wydarzeniu wzięło udział 125 wystawców. Byli wśród nich zarówno artyści prezentujący swoje prace indywidualnie, jak i galerie. Goście mogli wybierać spośród tysięcy obiektów artystycznych wykonanych w różnych technikach – od malarstwa poprzez rysunek, grafikę warsztatową, aż po fotografię artystyczną i rzeźbę. Aby pomieścić tak wielką liczbę dzieł sztuki, konieczne było powiększenie powierzchni ekspozycyjnej. Dlatego do kultowej „Babki” dobudowano dwa w pełni wyposażone pawilony namiotowe, każdy o powierzchni 200 metrów kwadratowych.

Ważnym miejscem na mapie wydarzenia była Strefa Chilloutu Allegro. W wygodnie zaaranżowanej przestrzeni goście mogli zrelaksować się przy kieliszku dobrego wina. Firma Allegro była Mecenasem drugiej edycji Targów Sztuki Dostępnej, a przez tydzień poprzedzający Targi na stronie trwała specjalna aukcja pod patronatem Targów Sztuki Dostępnej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wielkim powodzeniem cieszyły się też odbywające się przez obydwa dni Targów wykłady, spotkania z artystami i dyskusje eksperckie na wszelkie tematy związane ze sztuką współczesną. Każdy z odwiedzających Targi mógł również porozmawiać z właścicielami galerii i artystami na ich stoiskach. Taka możliwość bezpośredniego kontaktu z twórcami to, zdaniem gości, ogromna zaleta i wartość wydarzenia. Wystawcy zwracają natomiast uwagę na fakt, że Targi poszerzają znacznie krąg odbiorców sztuki. Wiele osób po raz pierwszy w życiu kupiło oryginalną pracę artysty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorki Targów Sztuki Dostępnej już zapowiadają kolejną edycję późną wiosną (przełom maja i czerwca). Dokładny termin i lokalizacja zostaną podane na początku 2020 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się