Ruszyła tegoroczna kampania sklepu internetowego OleOle.pl pod hasłem „Elektronika w internetowej cenie”.
W nowym spocie Wielki Ole włamuje się ze swoim przekazem bezpośrednio na ekrany widzów. Widzimy historie ludzi, których codzienność jest pośrednio przytłoczona przez stary sprzęt elektroniczny lub marzenia o nowych gadżetach. Wielki Ole przybywa do nich z Internetową Ceną i prostymi zakupami na jedno skinienie.
Zobacz również
– W tegorocznej kampanii zależało nam, żeby wyróżnić się w blokach reklamowych, zostać zapamiętanym i jednocześnie opowiedzieć o sprzęcie elektronicznym w atrakcyjnych cenach w odrobinę inny sposób, niż przyzwyczaiła nas do tego kategoria elektroniki użytkowej. – mówi Rafał Urtate, menedżer ds. marketingu OleOle!
– Zdecydowaliśmy się pokazać emocjonalne historie, w których prym wiodą ludzkie pragnienia i codzienne niedogodności w połączeniu z niecodziennym bohaterem. Wielki Ole to człowiek internetu, o srebrnej twarzy i złotym sercu, który przybywa do ludzkiego świata z internetową ceną na elektronikę. Wszystko w filmowej konwencji. – dodaje Joanna Hanusewicz, koordynator ds. komunikacji marketingowej OleOle!
Kreacja została przygotowana we współpracy z agencją Think ECO, spoty wyreżyserowane przez Annę Maliszewską i wyprodukowane przez Graffiti Films. Za zakup mediów internetowych odpowiada zespół Euro–net, za zakup telewizji MediaCom Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa do końca roku. Spoty (30, 15 i 10”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing