Podaruj sobie chwilę dla siebie – nowa kampania wizerunkowa marki Cherrissimo

Cherrissimo, należące do grupy Mieszko, wystartowało w listopadzie z nową kampanią telewizyjną pod hasłem „Zanurz się w chwili”.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

Intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie, kiedy mogłyby odetchnąć, odprężyć się i zrelaksować w swoim własnym towarzystwie. W najnowszej kampanii Cherrissimo przekonuje, że każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to wyjątkowy prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. A doskonałym dopełnieniem takiego czasu może być delektowanie się smakiem pralin Cherrissimo.

Marka chce zmienić postrzeganie przez konsumentów pralin Cherrissimo i sprawić, by praliny te, najczęściej wybierane jako prezent dla drugiej osoby, stały się bardziej codziennym produktem, kupowanym bez specjalnych okazji, po prostu dla siebie.

Na potrzeby kampanii stworzony został spot, w którym bohaterka bardzo pieczołowicie przygotowuje się do spędzenia wieczoru z kimś naprawdę wyjątkowym. Odprężająca kąpiel, elegancki strój, relaksująca muzyka i blask świec wprowadzają romantyczny nastrój w jej mieszkaniu. A wszystko po to, by spędzić wieczór…w swoim własnym towarzystwie, na ulubionej sofie i delektować tą wyjątkową chwilą z pralinami Cherrissimo, łączącymi słodycz czekolady oraz wyrafinowany smak wiśni.

Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem telewizję oraz media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj