Trzeba tam być ze względu na:
Po pierwsze – dobór najlepszych prelegentów
Zobacz również
Do udziału w konferencji zapraszani są najlepsi eksperci z całego świata. Swoja wiedzą podzielą się nie tylko najbardziej utytułowane nazwiska, ale również charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród, dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Gościem specjalnym będzie Bory Szyc występujący z ramienia partnera Storytel. W tym roku prelegentami będą między innymi: Pia Af Hällström, Creative Director & Partner z Works, Helsinki, Thiago Cruz, Global Creative Director z Publicis Italy, Mediolan, Amaya Coronado CEO z LOLA Mullen Lowe Spain, Madryt, Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn, Tom Goodwin Head of Innovation z Zenith. Konferencję poprowadzi Maciej Sawicki Co-Founder z Foszer Sawicki.
Po drugie – tematy wyprzedzające i wyznaczające bieżące trendy
W czasie Imgaination Day dowiemy się jak budować komunikację przyszłości, poznamy gorące trendy w reklamach i to co nas powstrzymuje przed ich tworzeniem. Zanurzymy się do świata audio, czyli świata wyobraźni, poznając jego możliwości. Nie zabraknie również prezentacji potencjału marketingowego drzemiącego w e-sporcie i gamingu, którego wciąż twórcy i stratedzy w pełni nie wykorzystują. Wjedziemy w głąb naszych instynktów, by dowiedzieć się co napędza naszą motywację i aspiracje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po trzecie – bilety są jeszcze dostępne!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jednym miejscu, przez cały dzień można na żywo zyskać wiedzę od ekspertów z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. Bilety dostępne na: