Z ofertą „leasingu” ubrań ostatnio możemy spotkać się coraz częściej. W czerwcu br. w mediach pojawiły się informacje o tym, że marka Urban Outfitters wprowadza nową platformę Nuuly, na której za wykupienie miesięcznej subskrypcji w wysokości 88 dolarów będzie można wypożyczać ubrania. Z kolei brand MUD Jeans oferuje podobną usługę, lecz w przypadku jeansów.
Teraz marka H&M postanowiła zrobić pierwszy krok w kierunku wynajmu ubrań, bowiem od kilku dni w jednym ze sztokholmskich sklepów brandu klienci należący do programu lojalnościowego sieciówki mogą wypożyczać kilka sztuk odzieży odzieży za 37 dolarów tygodniowo.
Zobacz również
Program będzie działać przez trzy miesiące, a jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, to być może usługa zostanie poszerzona o kolejne kraje.
PS
Coraz częściej mówi się o szkodliwym działaniu branży mody w kontekście środowiska. Co zatem zrobić, żeby nie przyczyniać się do szerzenia szkodliwości przemysłu modowego, a jednocześnie, aby nadal z niego czerpać? Przedstawiamy 6 miejsc, w których można wypożyczać ubrania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W październiku br. H&M rozpoczęło testy internetowego second-handu. Na tę chwilę usługa dostępna jest tylko w Szwecji, lecz być może już wkrótce zostanie poszerzona o inne kraje.