To normalne. Prawie wszyscy w twoim wieku tak mają. Z myślą o młodych kreatywnych, przyszłych menadżerach, koordynatorach, accountach i strategach, organizowany jest przegląd See&Say. W tym roku odbędzie się już po raz 7! Uczestnicy poprzednich edycji w anonimowych ankietach dzielą się z organizatorami swoimi spostrzeżeniami. Jasno z nich wynika, że wato zgłosić się do przeglądu.
Reklama, PR a może dom mediowy? Przyjdź na See&Say: Makers Day.
Zobacz również
Makers Day to miejsce, w którym poznasz praktyków z obszaru reklamy i produkcji reklamowej, eventu, PR-u, weźmiesz udział w certyfikowanych warsztatach, a przede wszystkim dostaniesz solidny, merytoryczny feedback od ekspertów branży. Listę nazwisk znajdziesz na stronie www.seesay.pl. Cały czas jest ona uzupełniana!
– Nigdy wcześniej w Polsce nie spotkałam się z tak otwartymi, pozytywnymi i inspirującymi ekspertami jak podczas See&Say. Konkretne, praktyczne rady odnosiły się bezpośrednio do mojego przypadku. Wydarzenie na światowym poziomie – powiedziała jedna z uczestniczek.
Eksperci w oparciu o konsultacje z uczestnikami podpowiadają jaką ścieżkę zawodową wybrać, wskazują miejsca, do których mogą się zgłosić, radzą jak rozwijać swoje projekty i budować portfolio. Zgłaszając się do przeglądu, zyskasz również rady dotyczące działania na rynku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Każda z konsultacji nauczyła mnie czegoś nowego i dała nowe wnioski. Największe wrażenie wywarła na mnie (i na moją przyszłość chyba też) rozmowa z jednym z ekspertów, który bez ogródek powiedział, co mu się nie podoba i w czym nie ma potencjału, nie szczędząc przy tym pochwał dla rzeczy, które robię najlepiej. Subtelnie wskazał przy tym branżę, w której mogłabym się najbardziej odnaleźć. Była to jedna z najważniejszych i zastanawiających rozmów kiedykolwiek – podkreśla uczestniczka przeglądu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Udział w See&Say to możliwość spotkania z ekspertami, dzięki czemu mamy możliwość spojrzenia z innej perspektywy na to, co robimy. Dla niektórych, jak dla mnie, będzie to jedynie wytyczna, a dla innych wskazanie drogi, które ma bardzo duże znaczenie dla kształtowania naszej przyszłości – opinia innego z uczestników.
Masz portfolio? Creators Day jest dla Ciebie.
See&Say to też cały czas przegląd portfolio dla młodych twórców. Swoje prace możecie zgłosić w jednej (lub więcej) z aż 14 kategorii. W trakcie See&Say: Creators Day porozmawiasz z ekspertami w tych dziedzinach, ale będziesz mieć też okazje poznać innych młodych twórców.
Obserwacje innych projektów również mogą dać nowe spojrzenie na twórczość, pokazują rzeczy, na które wcześniej nie zwracaliśmy uwagi. Wydarzenie wnosi świeżość do projektów i do twórczości.
– Jest to konfrontacja naszej twórczości, często tworzonej do szuflady, z osobami z branży, które mają styczność z kreatywnością na co dzień i to często w ramach wykonywanego zawodu. Warto spróbować i wyjść na światło dzienne, bo w innym wypadku nigdy nie dowiesz się, co jest dobre w twojej twórczości, co wymaga poprawy i w jakim kierunku warto się udać – opinia innego z uczestników przeglądu See&Say.
– Dość nagła decyzja o wyjeździe do Warszawy na tegoroczne See&Say to był jeden z najlepszych prezentów, które mogłam sobie dać. Klimat wydarzenia był bardzo dobrze dopracowany, ludzie biorący w tym udział otwarci i serdeczni, a przede wszystkim: rozmowy z ekspertami były budujące. Bardzo polecam, skorzystajcie z tej szansy, przyjeżdżajcie skądkolwiek pochodzicie!” – zachęca uczestnik poprzedniej edycji.
See&Say odbędzie się 30 i 31 stycznia br. w Centrum Kreatywności Targowa w warszawie. Zgłoszenia do Makers Day oraz Creators Day przyjmowane są tylko do 18 grudnia 2019 roku na stronie www.seesay.pl.