– Od kilku lat konsekwentnie wzmacniamy swoją pozycję w zakresie świadczenia usług technologicznych, umacniając i rozwijając kompetencje w tym zakresie. Jest to jeden z naszych priorytetów, a technologia obecna jest w wielu obszarach świadczonych przez nas usług, nie tylko w konsultingu, ale również w doradztwie podatkowym czy prawnym. Budowanie pozycji lidera realizujemy zarówno poprzez istotne partnerstwa, takie jak np. z firmą Google, czy poprzez przyciąganie ekspertów z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. Sławomir to doskonały lider z kilkudziesięcioletnią, imponującą praktyką w zakresie świadczenia usług w obszarze transformacji cyfrowej – mówi Andrzej Lachowski, partner zarządzający działem konsultingu w Polsce.
Sławomir Lubak przez wiele lat był związany z branżą telekomunikacyjną, mediową oraz technologiczną. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Polsce, na rynkach europejskich i Bliskim Wschodzie.
Zobacz również
Karierę rozpoczął od współtworzenia Internet Technologies Polska, która świadczy między innymi usługi z zakresu rozwiązań telekomunikacyjnych i stała się częścią największego dostawcy alternatywnego Internetu w Polsce. Nowy Partner w Deloitte jest specjalistą w zarządzaniu transformacją biznesową za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Przez wiele lat swoje doświadczenie w tym zakresie z powodzeniem wykorzystywał między innymi w Accenture, gdzie prowadził projekty związane właśnie z transformacją biznesową oraz technologiczną.
Nowe siły
Podczas realizacji usług z obszaru technologii i transformacji cyfrowej, Deloitte korzysta z wiedzy oraz doświadczenia zarówno swoich lokalnych, jak i globalnych zespołów. Na polskim rynku firma zatrudnia nie tylko konsultantów, ale również kierowników projektów i programów, architektów technicznych i biznesowych, programistów, testerów, specjalistów DevOps, pokrywając cały cykl pracy projektowej, od strategii do wdrożenia i utrzymania rozwiązań biznesowo – technologicznych, w tym dla rozwiązań opartych o chmurę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Deloitte świadczy usługi technologiczne na rzecz sektora finansowego, ubezpieczeniowego oraz telekomunikacyjnego. Eksperci firmy wspierają klientów w tzw. modelu „end to end” (E2E) – od początku do końca procesu transformacji, na wszystkich etapach wdrażania nowych rozwiązań, począwszy od doradztwa, projektowania i strategii, przez dostawę i utrzymanie, ich integrację, rozwój, testowanie czy analizę systemów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby móc efektywnie realizować cele klientów ery cyfrowej, eksperci tego obszaru mierzą się z wciąż nowymi wymaganiami i wyzwaniami rynku. Zachodzące na nim zmiany wymagają ciągłego uzupełniania kompetencji w tym segmencie. W Deloitte temu rozwojowi towarzyszy integracja zespołów technologicznych i pozyskiwanie wykwalifikowanych ekspertów. Takie podejście pozwala w lepszym stopniu zrozumieć i poznać możliwości oraz zagrożenia, jakie niosą za sobą gwałtowne zmiany w sektorze TMT. Dla klientów to możliwość korzystania ze zróżnicowanej wiedzy i doświadczenia, które pozwolą na identyfikację trendów i prognoz w czasach nowych technologii.
– Technologia to dziś jeden z kluczowych czynników, który kształtuje biznesową rzeczywistość. Naszym celem jest ciągłe budowanie doświadczonego i kompetentnego zespołu, który obserwując rynkowe zmiany, będzie mógł tworzyć oraz oferować naszym klientom innowacyjne rozwiązania. To, co nas wyróżnia to fakt, że dzięki szerokim kompetencjom naszych zespołów jesteśmy w stanie spojrzeć kompleksowo na potrzeby rynku, tworzyć całościowe, a nie fragmentaryczne rozwiązania i towarzyszyć klientowi w całym procesie transformacji cyfrowej. Cieszę się, że mogłem dołączyć do firmy o takiej pozycji na rynku i współtworzyć w niej zespół ekspertów technologicznych – mówi Sławomir Lubak, partner, Lider obszaru Strategii oraz Integracji Technologii i TMT w Deloitte.