– Nadchodzi szczególny czas. W okresie świątecznym jesteśmy szczęśliwi i chcemy dzielić się tą radością z innymi, stąd też narodził się pomysł, by spełniać marzenia o domu nie tylko dla samych siebie, lecz tych najbardziej potrzebujących – zwierząt, które nie zawsze mają tyle szczęścia. Dom to przecież nie tylko ściany; to przede wszystkim jego atmosfera, poczucie bezpieczeństwa i ciepła. Chcemy tworzyć komfortowe miejsca do mieszkania nie tylko dla ludzi, ale i dla czworonożnych przyjaciół – tłumaczy Mariusz Rysicz, kierownik działu marketingu Budimeksu Nieruchomości.
Firma liczy na to, że akcja zwróci uwagę na szerszy problem, jakim jest sytuacja bezpańskich zwierząt. Istotna jest zarówno doraźna pomoc i poprawienie warunków życia (zwłaszcza w trudnych zimowych miesiącach), jak również zachęcenie do adoptowania pupili i odmienienia ich losu.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Akcja obejmuje osiedla zlokalizowane w: Poznaniu – Famma Dąbrowskiego, Na Smolnej; Krakowie – Fredry 6, Nowa Myśliwska oraz Wrocławiu – Nowy Grabiszyn. Za każdy zakup mieszkania, który zostanie zwieńczony podpisaniem umowy deweloperskiej w grudniu tego roku, Budimex Nieruchomości przeznaczy środki na wyposażenie potrzebujących schronisk z najbliższej okolicy w budy dla psów, aby jeszcze tej zimy otrzymały ciepłe i bezpieczne schronienie. W przyszłości planowane są kolejne edycje w innych miastach Polski.
W akcję może też włączyć się każdy, fundując karmę, akcesoria do pielęgnacji zwierząt, koce czy legowiska.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1