Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.
Swoje propozycje przedstawia Jacek Kotarbiński, ekspert z zakresu marketingu i innowacji, Kotarbinski.com.
Zobacz również
Brand purpose
To słówko marketingowe ubiegłego roku w USA, a do nas niektóre trendy i mody przychodzą z pewnym opóźnieniem. Istota brand purpose to paradygmat marki, który skierowany jest na łączenie wartości komercyjnych i społecznych. Budujemy biznes z poszanowaniem otoczenia i misją zmiany na lepsze. Jest swoistą, humanistyczną twarzą marki, której celem jest budowanie wartości.
Customer experience
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zaczynamy w końcu profesjonalnie dyskutować o doświadczeniu klientów, użytkowników. To jest ważne, ponieważ w opiniach międzynarodowych CMO, ten element jest kluczowy dla nadchodzącej drugiej dekady XXI wieku. Działania w zakresie CX dotyczą wszystkich punktów styku z klientami, w dziś bardzo szerokiej warstwie komunikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Martech
Technologie w marketingu, czyli marketing technology. Dynamiczna, szybko rozwijająca się dziedzina, która w głównej mierze odpowiada za cyfryzację sektora marketingu, algorytmizację, wykorzystywanie AI w marketingu i rozwoju firm.
A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.
Dziękujemy!