Milka w świątecznej kampanii inspiruje do „obdarowania tych, którzy dzielą się sercem”

W tegorocznej świątecznej kampanii, Milka inspiruje nas, abyśmy dostrzegli i obdarowali tych, którzy dzielą się sercem.
O autorze
1 min czytania 2019-12-18

Sercem kampanii jest 60-sekundowy spot z nową piosenką świąteczną Milka „You’ve got the love”, którego akcja rozgrywa się w alpejskiej szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Dekoracje na scenę przygotowuje niesłyszący woźny, zadając sobie wiele trudu, aby była pięknie przyozdobiona na koncert szkolnego chóru. Jedna z dziewczynek – Mia, widząc jego starania, postanawia podziękować mu podczas finałowego występu, obdarowując go czekoladową figurką Mikołaja od Milka. Ponadto dziewczynka, stojąc na scenie, wychodzi przed szereg i wykonuje fragment utworu w języku migowym, aby niesłyszący mężczyzna mógł zrozumieć słowa śpiewanej przez chór piosenki. Tymi małymi, nieoczekiwanymi, delikatnymi gestami Mia pokazuje Leonowi, jak bardzo go docenia. 



Świąteczny spot emitowany jest w telewizji oraz przed rozpoczęciem seansów kinowych. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych – Facebook i YouTube. 

Świąteczna wersja Milka piosenki „You’ve got the love” jest również dostępna na Spotify na stronie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencje Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek – agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Starcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za działania PR odpowiada Big Picture.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się