Pomaganie uskrzydla – czwarta Szlachetna Paczka Kompanii Piwowarskiej już za nami

Kolejny Weekend Cudów za nami! 55 liderów Kompanii Piwowarskiej w całej Polsce wraz ze swoimi zespołami wolontariuszy, których łącznie było ponad 1800, przygotowało 914 paczek, które w magiczny weekend 6-8 grudnia br. trafiły do najbardziej potrzebujących rodzin i osób samotnych na terenie kraju.
O autorze
1 min czytania 2019-12-19

W akcji Szlachetna Paczka nie chodzi tylko o paczki! Celem inicjatywy jest przede wszystkim dawanie impulsu do pozytywnej zmiany w życiu potrzebujących i podopiecznych Szlachetnej Paczki.

Kompania Piwowarska działa już od czterech lat i każdego roku angażuje się w ten program bardzo duża liczba pracowników KP. Wolontariusze pomagają mądrze – w tej edycji udało się przekazać m.in. kilkanaście laptopów, które mogą pomóc osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym. Zespół z Tychów zakupił narzędzia, które pomogą obdarowanej osobie wrócić do zawodu i zarabiać na swoje utrzymanie. W Gostyniu jeden z podopiecznych Programu z zeszłego roku, w tym postanowił włączyć się w szeregi wolontariuszy by wspólnie z nimi pomagać innym potrzebującym, m.in. podłączając sprzęt w domach obdarowanych.

– Popłynęły mi łzy, gdy usłyszałam ostatnio, że pani Aneta – starsza, osamotniona kobieta, której pomagaliśmy w zeszłym roku, stanęła na nogi. Nie korzysta już z zasiłków, znalazła pracę i dzięki zapasom środków chemicznych i produktów żywnościowych z długą datą przydatności, którymi ją obdarowaliśmy, mogła odłożyć pieniądze i skoncentrować się na powrocie do aktywności zawodowej – wspomina Olga Krzysztofik, liderka z Kompanii Piwowarskiej w Toruniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uczucia, które w nas się rodzą w związku z programem, są naprawdę trudne do ubrania w słowa. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tak wspaniałej inicjatywy, która niesie realną pomoc tysiącom rodzin przez cały rok. Szlachetna Paczka dociera do najbardziej potrzebujących, poznaje ich historie i wraca ze wsparciem, aby dać im impuls do działania, i jak się przekonaliśmy ma to sens. Bo o to właśnie chodzi w ludzkiej solidarności – dodała Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska wspiera Szlachetną Paczkę od 2016 roku. W tym roku ponad 1800 wolontariuszy przy wsparciu 55 liderów przekazało 235 tysięcy zł na ten szczytny cel. W ciągu 2600 godzin zapakowali 914 prezentów. Łącznie podczas czterech edycji Szlachetnej Paczki, wolontariuszom z KP, udało się przygotować prawie 4 tysiące paczek o łącznej wartości ponad 900 tys. zł dla ok. 230 rodzin, w których są zarówno osoby ubogie, niepełnosprawne, starsze i samotne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się