Marta Polakow przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019

Marta Polakow przedstawia swoich kandydatów na marketingowe słowo roku 2019
Które słowo można uznać za marketingowe słowo roku 2019? Swoimi propozycjami podzieliła się Marta Polakow, CEO, członek zarządu, Tailor Made PR.
O autorze
1 min czytania 2019-01-01

Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.

Swoje propozycje przedstawia Marta Polakow, CEO, członek zarządu, Tailor Made PR.

Autentyczność – odchodzimy w komunikacji od idealnego obrazka, stawia się na realizm, czasem nawet naturalizm contentu. Mniej retuszu, mniej cukierków, mniej bajki, więcej realnego życia dotykającego nas na co dzień.

Odpowiedzialność – na ostatnim Imagination Day jeden z prelegentów podkreślił, że dziś konsumenci bardziej wierzą w siłę marek niż w siłę polityków i rządów w procesie zmieniania świata na lepsze. Dlatego marki, które są odpowiedzialne (zrównoważony rozwój, empowerment, zapobieganie wykluczeniom itd) powinny to wykorzystywać w działaniach marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zasięg – jedno z najważniejszych oczekiwań klientów na każdym poziomie komunikacji. Mając świadomość śmierci zasięgu organicznego, wyzwaniem jest optymalizacja kosztowa do budowania tegoż właśnie;)

A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dziękujemy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się