Tematem odcinka zrealizowanego w partnerstwie z Nationale-Nederlanden jest rekrutacja i kultura pracy w dziale IT dużej korporacji. W ramach współpracy w audycji prowadzonej przez Krzysztofa Kempińskiego pojawili się eksperci Nationale-Nederlanden – Edyta Borowska, HR biznes partner oraz Marcin Wójcik, scrum master. Poruszane w trakcie rozmowy tematy obejmowały m.in. etapy rekrutacji do międzynarodowych korporacji, problematykę rotacji pracowników, zarządzanie projektami i walory pracy w dużej organizacji w porównaniu do startupu.
– Podcasty jeszcze 12 miesięcy temu zdawały się zaledwie ciekawostką, dziś stoimy u progu eksplozji ich popularności. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w zaledwie kilka miesięcy po starcie udało nam się nawiązać partnerstwo z znaczącym graczem na rynku ubezpieczeniowym. Ta współpraca to doskonały prognostyk na 2020 rok, w którym planujemy dużo większą aktywność komercyjną na tym obszarze – powiedział Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra.
Zobacz również
– Misją mojego podcastu jest inspirowanie ludzi pracujących w IT do poszerzania horyzontów dzięki ciekawym wywiadom. Rozmowa z osobami z Nationale-Nederlanden na pewno taka była. Wierzę, że przybliżyliśmy sposób rekrutacji i pracy w dziale IT dużej korporacji – powiedział Krzysztof Kempiński, prowadzący podcast „Porozmawiajmy o IT”.
– Cyfryzacja procesów sprzedażowych i obsługowych to jeden z naszych strategicznych celów na najbliższe lata. Dlatego tak dużo energii poświęcamy na rozbudowę zespołu IT i wzmacnianie kwalifikacji naszych pracowników. Chcemy pokazać, że w naszej organizacji jest miejsce dla zdolnych i ambitnych ludzi. Stąd pomysł na kampanię rekrutacyjną skierowaną do branży IT pod hasłem Twoja historia w IT, a teraz nasze zaangażowanie w podcast „Porozmawiajmy o IT” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa z Nationale-Nederlanden.
Odcinek podcastu „Porozmawiajmy o IT” powstały we współpracy z Nationale-Nederlanden jest dostępny TUTAJ
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing