– To duże wyróżnienie i zarazem wyzwanie dla naszej agencji – mówi strategy & creative director w Veneo, Beata Mordarska. – Strategia digitalowa suplementów żywienia Doppelherz realizowana będzie pod hasłem „Siła życia”. Jej celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywienia wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target – do tej pory marka kojarzona była w Polsce głównie z jednym, flagowym produktem, Doppelherz Vital Tonik. Strategia digitalowa zakłada ponadto dalsze umacnianie wizerunku marki, w tym jej atrybutów i wartości, zbudowanego dotychczas w świadomości klientów.
W zakres obsługi Veneo wchodzi opracowywanie kreacji marketingowych – koncepcji kreatywnych i graficznych, prowadzenie akcji specjalnych, content marketing, copywriting, zarządzanie obecnością w social mediach, tworzenie i pozycjonowanie stron www – SEO, SXO oraz zakup mediów: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads.