Volkswagen jakiś czas temu oficjalnie zapowiedział, że zaprzestaje produkcji swojego kultowego modelu Beetle – ostatnie auta zostały wyprodukowane w lipcu 2019 roku. Teraz marka ruszyła z kampanią pod hasłem #TheLastMile, którą żegna się z garbusem.
W jej ramach stworzony został anonimowy spot, któremu towarzyszy utwór „Let it be” zespołu The Beatles. W filmie widzimy ujęcia z charakterystycznymi dla lat 60. i 70. elementami, a także podobizny osób (Kevin Bacon i Andy Warhol), które w mniejszym lub większym stopniu kojarzą się z garbusem.
Zobacz również
PS
Kampanie marki Volkswagen z lat 50., 60. i 70. ubiegłego wieku uznawane są za jedne z najbardziej udanych i kreatywnych kreacji w historii reklamy. Dlaczego były tak przełomowe w swoim czasie i co stało za ich powstaniem? Skąd twórcy czerpali inspiracje?
26 września 2019 roku słynny album „Abbey Road” zespołu the Beatles obchodził 50. rocznicę wydania. Z tej okazji marka Volkswagen postanowiła nieco poprawić okładkę płyty, w taki sposób, by kultowy Volkswagen Beetle był zaparkowany w prawidłowy sposób.
Słuchaj podcastu NowyMarketing