Były piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu, czy Galatasaray na razie nie pojawi się na boiskach Ekstraklasy, ale będzie w Polsce gościć w bardzo widoczny sposób. Jako ambasador pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w Internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.
Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka, a współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec, polskiego pochodzenia, ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła „Twój Bukmacher” zapewniają graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.
Zobacz również
Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.
– Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.
Totolotek dokonał w ostatnim czasie rewolucyjnych zmian w systemach sprzedaży, w tym stawiając na najlepszą na rynku ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży w których klienci mogą korzystać z prostych w obsłudze terminali samoobsługowych. Kolejne placówki przechodzą remonty, które całkowicie zmieniają ich oblicze na rzecz miejsc nowoczesnych i przyjaznych klientom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Bukmacher jest także sponsorem tytularnym rozgrywek o Totolotek Puchar Polski. – Współpraca z Łukaszem Podolskim jest znakomitym uzupełnieniem i wsparciem dla procesu, który cały czas przechodzimy, udoskonalając nasze produkty i walcząc o rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek – mówi Łukasz Seweryniak, COO Totolotek SA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing