W sieci Lidl dostępnych jest kilka smaków batonów: malinowy w czekoladzie z 70% kakao oraz pomarańczowy w czekoladzie z 70% kakao, proteinowy Słony Karmel oraz warzywny o smaku buraka, jabłka, maliny i truskawki.
Akcja wsparta jest działaniami w social mediach. Zaangażowani zostali: Jan Dąbrowski (youtuber, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący talent show The Voice Kids) i Rafał Jonkisz (model, akrobata, tancerz, Mister Polski 2015, uczestnik programu Agent – Gwiazdy).
Zobacz również
Marka FreeYu należy do portfolio Grupy Otmuchów.
Za całość aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]