Kampania wspiera premierę aplikacji gazetkowej DING i serwisu www.ding.pl, którą AdRetail (Grupa Interia.pl) wprowadziła na rynek w listopadzie 2019 roku.
Bohaterem spotu reklamowego jest aplikacja DING – wielozadaniowy superbohater i pomocnik w zakupach, stojący na straży aktualnych promocji i niskich cen. Reklama oparta jest na dwojakim przekazie: emocjonalnym i funkcjonalnym. Z jednej strony zachęca do zainstalowania aplikacji, która odpowiada na potrzeby konsumentów (łatwiejsze polowanie na okazje, kontrola domowego budżetu, oszczędzanie), a z drugiej strony podkreśla kluczowe funkcjonalności produktu takie jak wygodna prezentacja aktualnych gazetek promocyjnych czy powiadomienia o promocjach na wybrane produkty etc.).
Zobacz również
Za pomysł kreatywny, koordynację i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Interia.pl. Realizacją sportu zajęła się agencja Eternal Monkeys, a reklamę udźwiękowiło krakowskie studio RS Media.
Kampania „Masz DING do zakupów” będzie prowadzona w telewizji (TV Puls, Kino Polska, Stopklatka, Mini Mini oraz inne kanały tematyczne) w sieciach kinowych (Helios i Cinema City), radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, stacje z Grupy Radiowej Time), w prasie (kilka tematycznie dobranych tytułów o zasięgu ogólnopolskim m.in. „Chwila dla Ciebie”, „Tele Tydzień”, „Życie na gorąco”, „Twoje Imperium”), a także w internecie (serwisy tematyczne i społecznościowe). Działania reklamowe wzmocni kampania autopromocyjna w portalu Interia oraz innych serwisach grupy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]