Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub intensyfikuje działania skierowane do klientów, prokurmentu i młodych adeptów branży eventowej. LiveLabs i Green Events to projekty skierowane zarówno do środowiska eventowego, jak i do szeroko pojętego marketingu i biznesu.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Projekt LiveLabs to cykl warsztatów i szkoleń, dotyczących miejsca eventów w strategii marketingowej firm oraz efektywnej realizacji i egzekucji projektów.

– LiveLabs pomogą nam realizować równocześnie dwa, podstawowe dla nowej strategii Klubu, cele. Przede wszystkim, staną się platformą do dzielenia się wiedzą o tym, jak współczesne, dobrze zaprojektowane narzędzia komunikacji live mogą wspierać markę. Pokażemy marketerom, że dziś to one są jednym z najlepszych sposobów realizacji celów marketingowych, współtworzenia doświadczeń z obiorcą i budowania jego relacji z marką. A wartość edukacyjną spotkań LiveLabs uzupełnia druga, tak samo ważna. Chcemy potwierdzać, że jesteśmy najlepszym towarzystwem dla marketingu, procurementu i business ownerów. Dopasowując program do ich sugestii pokażemy, że na nasze kompetencje i pomoc po prostu mogą liczyć – mówi Dominik Górka, członek zarządu KAE SAR

Kolejnym istotnym dla KAE celem jest skupienie się na kwestiach wpływu branży na środowisko naturalne.

– Dołączamy do inicjatywy ekologicznej SAR „Ad Goes Green”, realizując projekt „Green events”. Chcemy wyznaczyć nowe standardy proekologiczne przy realizacji projektów marketingowych po stronie agencji eventowych i propagować je wśród klientów. Chcemy dawać naszym klientom możliwość wyboru rozwiązań i materiałów bardziej przyjaznych naszej planecie, już od momentu tworzenia strategii przedsięwzięć. Każdy element naszej pracy ma znaczenie, a misją KAE jest zwiększanie sumy decyzji chroniących nasze naturalne otoczenie – mówi Dorota Wojtczak, członek zarządu KAE SAR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza wprowadzeniem kolejnych projektów, Klub otwiera się na nowe agencję. Do KAE dołączyła pod koniec roku agencja *Bespoke, stając się jednocześnie członkiem SAR.

– Po 6 latach działalności na rynku eventowym i setkach zrealizowanych wydarzeń uznaliśmy, że chcemy aktywnie włączyć się w budowę pozytywnego wizerunku branży i pracować nad jej dalsza profesjonalizacją. Uznaliśmy, że właśnie Klub Agencji Eventowych SAR jest miejscem, w którym chcemy działać. Jeszcze wiele do zrobienia w kontaktach Klient – Agencja, jak i w komunikacji Agencji z Partnerami Biznesowymi. Bez mądrego partnerstwa i zwyczajnej ludzkiej przyzwoitości nie bylibyśmy w stanie skutecznie wykonywać naszej pracy. Chcemy być częścią grupy, która wyprowadza takie zmiany – mówi Konrad Wielgórski CEO *Bespoke.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorami nowych inicjatyw Klubu są członkowie zarządu: Michał Atlas (Brave Agency), Dominik Górka (Live Age), Dorota Wojtczak (Emlab) oraz Mariusz Nowak (Ministry of Creativity).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się