Wydarzenie będzie jednocześnie inauguracją niedawno powstałej Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, której inicjatorami są SAR i IAB Polska.
Uczestnicy „MarCom Skills Day” będą mogli wysłuchać wystąpień dotyczących obszarów takich jak: Zintegrowany System Kwalifikacji, kompetencje pracowników, prognozy i trendy związane z zawodami przyszłości czy poznać wyniki badań sensu pracy lub kapitału ludzkiego w środowiskach cyfrowych. Pracodawcy poznają odpowiedź na pytanie jak sprawnie oceniać kompetencje kandydata do pracy, zaś szukający pracy poznają strategie poszukiwania i zdobywania zatrudnienia. Będzie można także dowiedzieć się kim są szkolni doradcy zawodowi.
Zobacz również
– Serdecznie zapraszamy na naszą konferencję wszystkie osoby zainteresowane rozwojem swojej kariery, nie tylko z sektora komunikacji marketingowej. Konferencja ma być nie tylko źródłem wiedzy, ale też ciekawą inspiracją do zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji oraz projektowania swojej indywidualnej ścieżki rozwoju. Ważne jest dla nas także to, że na konferencji mogą spotkać się środowiska, które tradycyjnie zbyt rzadko ze sobą współpracowały, nie miały możliwości i motywacji do lepszego poznania. Nie tylko sektor komunikacji marketingowej potrzebuje nowych rozwiązań w dziedzinie kwalifikacji, kompetencji, employer brandingu i rekrutacji. Ta konferencja ma pomóc znaleźć rozwiązania – mówi Marcin Olkowicz, Animator Rady.
Organizatorem MarCon Skills Day jest Sektorowa Rada ds. kompetencji komunikacji marketingowej. Głównym zadaniem Rady jest wyznaczenie kierunku zmian systemu edukacji i jego dopasowanie do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak aby kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby pracodawców. Członkowie Rady zajmują się m.in. identyfikacją i definiowaniem rzeczywistych wymagań zawodowych w branży, opracowywaniem ram i standardów kwalifikacji, programów edukacyjnych oraz rozwiązaniami prawnymi i organizacyjnymi. Inicjatorami Rady są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Projekt jest realizowany w ramach „Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2019-2022”, wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
MarCom Skills Day to pierwsze wydarzenie, które wpisuje się w cele działalności Rady. Radę tworzą reprezentanci: pracodawców, instytucji rynku pracy, organizacji branżowych i dialogu społecznego, uczelni wyższych, szkół średnich, podmiotów kształcenia ustawicznego, a także eksperci i specjaliści, którzy wspólnie pracować będą nad systemowymi rozwiązaniami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konferencja MarCom Skills Day – „Kompetencje pracowników vs. potrzeby pracodawców” składa się z trzech bloków tematycznych. Rozpocznie ją oficjalne powitanie przybyłych gości przez Pawła Tyszkiewicza, Pełnomocnika Zarządu SAR oraz Włodzimierza Schmidta – prezesa zarządu IAB Polska. Część pierwsza wydarzenia będzie poświęcona Zintegrowanemu Systemowi Kwalifikacji. Panel drugi koncentruje się na prognozach i wyzwaniach rynku pracy w branży komunikacji marketingowej. Ostatni blok tematyczny dotyczyć będzie rozwiązań zarówno dla pracodawców, jak i tych poszukujących pracy i edukatorów. Na zakończenie organizatorzy przewidują dyskusje podsumowującą konferencję.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
MarCom Skills Day ma charakter otwarty (wstęp jest bezpłatny), jednak liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie radasektorowa-komunikacja.pl/konferencja/.
Termin i miejsce:
- Środa, 29 stycznia 2020 r., w godz. 9:00 – 15:30. Wymagana jest rejestracja uczestników. Liczba miejsc ograniczona.
- Dom Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy; ul. Bracka 25, (Dom Braci Jabłkowskich).
Partnerem medialnym konferencji jest magazyn Perspektywy oraz Dyrektor Szkoły.
Po szczegółowe informacje na temat konferencji zapraszamy na stronę radasektorowa-komunikacja.pl/konferencja/.