Piotr Osiński tworzy i pasjonuje się reklamą od ponad 13 lat. Przez ostatnie 2 lata jako executive creative director w Wunderman w Dubaju kierował całym działem kreacji w regionie Bliskiego Wschodu. Wcześniej spędził 6 lat w Saatchi&Saatchi IS, gdzie przez ostatni czas jako associate creative director odpowiedzialny był za globalny, digitalowy scope of work dla marki Duracell i regionalną pracę dla Microsoft i GSK. Na swoim koncie ma pracę dla ponad 30 marek i ponad 50 nagród reklamowych, w tym Cannes Lions, Clio, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum czy Effie.
Uwielbia wymyślać reklamy, a w wolnych chwilach bajki dla swoich dzieci.
Zobacz również
Urodzony w 1982 roku Aleksander Frydrych miał być pianistą, później programistą – został człowiekiem od reklamy. Pracę w branży zaczynał dwanaście lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie zdobywał m.in. w Change Integrated, Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie. Z ciekawszych projektów, które współtworzył, wymienić warto: „Kulturyzator Frugo” – nagrodzony pierwszym w historii konkursu KTR Grand Prix za projekt komercyjny, „Szacun Tropików” – wysoko zasięgową kampanię za 13 złotych dla fundacji Integracja czy „Nie chcę być strażakiem”– nagrodzoną lwem na festiwalu w Cannes.
Prywatnie fan science fiction, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych. Ojciec dwójki rozrabiaków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]