Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, iż chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Ich chrupanie powoduje, że oglądanie filmów w sali kinowej czy domowym zaciszu, wciąga bez reszty, wzmacnia przeżywanie fabuły oraz potęguje wrażenia. Dlatego właśnie najnowszą kampanią „Wkręć się w filmy z Lay’s”, marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie, bo filmy smakują lepiej z Lay’s.
– Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym – mówi Adam Augustynowicz, senior account manager, VMLY&R Poland.
Zobacz również
Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie.
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 33 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media.
Polska:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rosja:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kazachstan:
Gruzja: