Inwestycje Bakomy w markę Bio wynikają z rosnącej wśród konsumentów świadomości pochodzenia produktów spożywczych. Jej debiut na polskim rynku miał miejsce w 2016 r. i od tego momentu jest systematycznie rozszerzana.
– W strategii produktu oraz działaniach komunikacyjnych wykorzystujemy rosnące zainteresowanie polskich konsumentów nieprzetworzonymi składnikami, które kojarzą się z naturą i zdrowiem – twierdzi Tadeusz Malinowski, marketing manager w Bakomie.
Zobacz również
Marketer chce konsekwentnie podkreślać autentyczność w każdym elemencie komunikacji marketingowej. Nie dotyczy to tylko kreacji, ale również minimalistycznego projektu opakowania, utrzymanego w białej tonacji, odzwierciedlającego ideę clean label i definicję „prostego składu” produktu. Wszystkie składniki produktów sygnowanych marką Bio pochodzą z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych.
Jogurt Grecki Bio i Śmietana Bio 18 proc. zadebiutowały na rynku w sierpniu 2019 r.
Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „To proste, to BIO“. Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside. W styczniu br. Rozpoczęła się emisja spotu wspierającego sprzedaż nowości produktowych. Ich emisję zaplanowano w telewizji i internecie (formaty 30- i 15-sekundowe). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing