Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek.
W kampanii „all in for #mygirls” wykorzystano media społecznościowe w tym facebook, stanowiący platformę umożliwiającą podobnie myślącym dziewczynom nawiązywanie znajomości, dzielenie się pasją do sportu oraz wzajemną motywację. Centralny element stanowi interaktywny magazyn internetowy, umożliwiający wykorzystanie funkcjonalności serwisów twitter oraz instagram. Oprócz czytania historii o innych dziewczynach i ich pasji, fanki kampanii „all in for #mygirls” mają również możliwość dzielenia się swoimi opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie. Dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody, w celu jeszcze większego inspirowania kobiet poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy.
Zobacz również
W każdym wydaniu magazynu #mygirls adidas będzie zamieszczać wywiady z inspirującymi kobietami, historie nowych kolekcji oraz sposoby na uczestnictwo w społecznościowych wydarzeniach i aktywacjach. Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness – Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013, którą można teżnabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu SHAPE.
Kampania na polskim rynku rozpoczyna się 26 kwietnia wraz z uruchomieniem działań PR, social media, aktywacji internetowych, a następnie reklam telewizyjnych „all in for #mygirls”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing